شناسهٔ خبر: 15893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته حمل و نقل و راهداری:

عبدالمجید کمالیان به عنوان راهدار نمونه کشوری از فارس انتخاب شد

عبدالمجید کمالیان از عبدالمجید کمالیان به عنوان راهدار نمونه کشوری از فارس تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، در مراسمی که به منظور گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در تهران برگزار شد، از عبدالمجید کمالیان بعنوان راهدار نمونه استان فارس تقدیر بعمل آمد.

روز اول دی ماه شروع فصل سرما که به نام روز راهدار نام گذاری شده، نمادی از روزهای سراسر خدمت و تلاش جامعه راهداران است که در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان دور از خانه و خانواده در جهت ایمنی سفرها، امید و نشاط هموطنان و حفظ و مراقبت از راه‌ها می‌کوشند.

در لوح تقدیری که از سوی داوود کشاورزیان، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عبدالمجید کمالیان اعطا شد، آمده است: بدون تردید مسیر پیشرفت و توسعه امروز میهن اسلامی در تمامی عرصه‌ها با تکیه بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار و مسئولیت‌پذیری توأم با اراده پاک خدمتگزاران دلسوز رقم می‌خورد.

در ادامه این متن آمده است: یقیناً راه‌های بین شهری به منزله شریان‌های حیاتی کشور و به عنوان یک سرمایه عظیم ملی متعلق به نسل‌های حال و آینده قلمداد می‌شود، که نگهداری مطلوب و به هنگام از این مهم در دستان پرتوان راهداران تلاشگر و پیمانکاران مجرب به عنوان امانتی بزرگ همواره مورد انتظار است.

در پایان این متن تقدیر آمده: با تبریک این روز از جنابعالی که خدمات ارزنده‌ای در کارنامه خدمتی خود به ثبت رسانده‌اید تقدیر و تشکر نموده، از درگاه ذات اقدس الهی توفیق بیش از پیش شما را در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مسئلت می‌نماید.

نظر شما